Links:

www.kniechirurgie.nl
Anatomie,aandoeningen en therapeutisch-chirurgische ingrepen met verklarende foto's en plaatjes.

www.handpolsexpertise.nl
Een aantal hand- en polsaandoeningen belicht waarbij ook de therapiemogelijkheden worden besproken.

www.eatonhand.com
Wat u ook maar over de hand wilt weten, deze zeer uitgebreide site laat u alles zien.

www.kngf.nl
Informatie van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie op de publieke pagina.

www.handtherapie.com
Lijst met Nederlande handtherapeut-collega's van Rob Zandee  is op deze site aan te treffen.

www.wheelessonline.com
Zeer uitgebreide site over allerlei vnl. orthopedische aandoeningen. Ga met de muis over het skelet en klik daar waar u informatie over wilt.

www.menzis.nl
Algemene informatie van de grootste zorgverzekeraar in deze regio (Neder-Betuwe).

www.sportzorg.nl
De site met met allerlei informatie over sport, bewegen en gezondheid.

www.medischestartpagina.nl
De startpagina met met links naar vele pagina's met medische onderwerpen.

www.apotheek.nl
De site van de apotheken, met daarop alle informatie over de apotheken en medicijnen. Zoek zelf alles op over het gebruik en de werking van medicijnen.

www.ziekenhuis.nl
De site van en met veel informatie over ziekenhuizen en medische onderwerpen.
Veel animaties aangaande uiteenlopende ziektebeelden.

www.zrt.nl
Alle informatie over het Tielse ziekenhuis.

www.fysiovergoeding.nl
Op deze website vindt u o.a.informatie over vergoeding van fysiotherapie door verzekeraars in het jaar 2014, wat houdt het eigen risico in en ... de lijst van de zogenaamde “Chronische Aandoeningen”.